AutoScout24 nieuwe hoofdsponsor

Nieuw jaar, nieuwe energie!
AutoScout24 hoofdsponsor FC de Rebellen.

Terwijl heel Nederland de champagne liet knallen om het nieuwe jaar in te luiden, popten wij er eentje extra open want: AutoScout24 is voor de komende twee jaar onze nieuwe hoofdsponsor!
En wat zijn we trots dat dit toonaangevende bedrijf op het gebied van online autoverkoop deze samenwerking met ons aangaat, want laten we eerlijk zijn…de afgelopen twee jaar hebben we niet veel kunnen doen i.v.m. het welbekende virus.
Maar zowel bij AutoScout24 als FC de Rebellen is er goede hoop dat we vanaf dit jaar weer onze evenementen kunnen draaien en we weer terug kunnen naar de plek waar we het liefste zijn, op het voetbalveld tussen het publiek maar ook in de kantines, theaters, bij bedrijven en instellingen om met onze amusementsavonden en kantinequiz de mensen een onvergetelijke avond te bezorgen.

Maar, effe een tikkie terug; Hoe maak je bekend dat je een nieuwe hoofdsponsor hebt? Dat wil je wel groots aanpakken!
Ons idee was al snel geboren: Een link tussen voetbal en auto’s en dat in samenwerking met enkele Rebellen. Andy van der Meijde, Ali Boussaboun, Andwéle Slory en Ricky van den Bergh. In een showroom van Dusseldorp BMW mochten wij de aankondiging filmen. In overleg met de Gladjakkers, de makers van het filmpje, zou het een combinatie worden van een scene uit de film Baby Driver en het idee om op het eind vooral niet serieus af te sluiten, we blijven Rebellen natuurlijk.

Het filmen op locatie was weer ouderwets lachen. Ali Boussaboun en Andy van der Meijde zaten voorin en er moest regelmatig opnieuw worden begonnen want als Ali alleen maar naar Andy keek dan schoot hij weer in een lachstuip. Zeker ook met Ricky en Slory op de achterbank die nog eens extra commentaar gaven waardoor het onmogelijk was om serieus te blijven. Ook dat het shirt van Ricky een beetje om zijn buik spande zorgde voor hilariteit. Kortom, het was vooral een uitdaging om de scenes ‘stoer kijkend’ op te nemen, terwijl de tranen van het lachen nog maar net gedroogd waren. Maar het is gelukt!
We zijn trots op het resultaat en ook op onze Rebellen. Zij hebben alles opzij gezet en hun agenda leeggemaakt om erbij te zijn voor opnames. Dank jullie wel!


Na afloop werd de overeenkomst met AutoScout24 nog officieel ondertekend door AutoScout24 marketingmanager Bojan Brkic en Tjarda Zeggelink eigenaar van FC de Rebellen.
En dan nu op naar een bijzondere en intensieve samenwerking met AutoScout24. Iedere 24ste van de maand komen wij met een gezamenlijke actie op onze socials waarbij mooie prijzen te winnen zijn. Dus we hebben vooralsnog getekend voor een tweejarige samenwerking, maar we gaan gewoon voor de 24!


Op zoek naar jouw droom auto? Bezoek de nieuwe website van AutoScout24


Terug naar het overzicht
Copyright FC de Rebellen 2024
Webdesign door Grèfix